Leverans

DELIVERY

 SHIPPING FEES

The shipping fee is displayed in the checkout when you place your order.

RETURN ADDRESS
All returns are sent directly to the supplier.

MISTAKES AND MISSING GOODS

In the event of a misdelivery or missing goods, please contact customer service at the following email: info@d-joy.se and we will assist you with the matter within 24 hours during weekdays (excluding holidays).

UNCOLLECTED PACKAGES
We at D-joy reserve the right to charge the costs for the handling that arise from uncollected packages (return shipping, shipping costs, etc.). Therefore, we charge an administrative fee of SEK 199 if the package is not collected. The shipment is with the postal service for 7 days before it is returned to us. Please note that if you regret a purchase and want to return the goods, you must first collect the package and then return it as described above. Undelivered packages are not covered by the right of withdrawal.

 DELAY OF PACKAGE

If the packages cannot be delivered within the agreed time from our warehouse, the consumer shall be informed without delay of the reason for the delay and informed of a new delivery time. The consumer then has the right to cancel the purchase free of charge if the delivery time was of significant importance. Should the delay be due to the postal service, the matter shall be handled by the responsible shipping company.

8. RIGHT OF WITHDRAWAL

You as a customer always have a 14-day right of withdrawal when purchasing on the Internet in accordance with the Act (2005:59) on Distance Contracts and Agreements. The cancellation period begins on the day you collect or receive the goods at the delivery point or the day you receive the delivery in the mailbox. If you wish to exercise your right of cancellation, you must notify D-joy of this clearly within 14 days. You then have 14 days to return the goods to the supplier at your own expense. Products with broken packaging have no right of cancellation and any shipping costs are paid by the customer. Contact support for all return matters

LEVERANS 

 FRAKTAVGIFTER

Avgiften som tas ut för frakten visas i kassan i samband med din beställning.


RETURADRESS
Samtliga returer skickas direkt till leverantören.

FELLEVERANS OCH SAKNADE VAROR
Vid eventuell felleverans och saknade varor, kontakta kundtjänst på följande email: info@d-joy.se så hjälper vi dig med ärendet inom 24 tim under helgfria vardagar.



EJ UTHÄMTADE PAKET
Vi på D-joy förbehåller oss rätten att debitera kostnaderna för den hantering som uppstår vid ej uthämtade paket (returfrakt, expeditionskostnad osv.). Därför tar vi ut en administrativ avgift på 199 kr om paketet ej hämtas ut. Försändelsen ligger hos postombudet i 7 dagar innan den returneras till oss.Observera att ifall du ångrar ett köp och vill returnera varan måste du först hämta ut paketet och därefter returnera det enligt ovan beskrivning. Outlämnade paket omfattas inte av ångerrätten.

 


 FÖRSENING AV PAKET
Om paketen inte kan levereras inom avtalad tid från vårt lager ska konsumenten utan dröjsmål informeras om anledningen till förseningen och upplysas om en ny leveranstidpunkt. Konsumenten har då rätt att häva köpet utan kostnad om leveranstiden varit av väsentlig betydelse. Skulle förseningen bero på postombudet ska ärendet skötas av ansvarigt fraktbolag.



8. ÅNGERÄTT


Du som kund har i enlighet med Lag (2005:59) om distansavtal och avtal alltid 14 dagars ångerrätt vid köp på Internet. Ångerfristen börjar löpa från den dag du hämtar eller mottar varan på utlämningsstället eller den dag du mottagit leveransen i brevlåda. Önskar du att nyttja din ångerrätt måste du meddela D-joy detta på ett tydligt sätt inom 14 dagar. Därefter har du 14 dagar på dig att återsända varorna till leverantören på egen bekostnad. Produkter med bruten förpackning har ingen ångerrätt och ev fraktkostnad bekostas av kunden. Kontakta supporten för samtliga returärenden.